reklama

Nebojme sa vždy tých silnejších

Už dosť dlho sa k tomuto odhodlávam, pretože moji najbližší mi povedia: „Nechaj tú politiku tak, nerýp do toho, aj tak nič nezmôžeš, ešte si môžeš ublížiť...“ A ja ako na truc, robím presný opak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pretože presne toto chcú niektorí naši zástupcovia v najvyšších i nižších funkciách dosiahnuť. Aby sme sa ich báli a oni si takto myslia, že majú rešpekt. Trošku sa len obávam, že nie vždy to tak musí byť. Krikom a vyhrážkami prejavujeme svoju slabosť a strach, že vždy nás môže ešte niekto predbehnúť. Osobne mám takú skúsenosť. A musím povedať, že keď na mňa spustili ten krik a opakovanie jednej vety dookola asi tak 50x za 5 minút, moja odvaha a sebavedomie klesalo. Ostala som v nemom úžase stáť a pýtať sa samej seba, či toto je bežné správanie sa politika vo funkcii.. Žiadna debata v pokoji, prípadne návrh na riešenie s chladnou hlavou, len jednoducho krik a vyhrážky, že si pôjdem pokecať do telky a k pánom policajtom. Uff, to už mi prestalo byť fakt všetko jedno a moje mozgové závity začali pracovať na plné obrátky, ako z tohto vykľučkovať. Nezostávalo iné, len preštudovať všetky detaily, práva a povinnosti vyplývajúce z činnosti a môžem naozaj s čistým svedomím povedať, že z našej strany bolo všetko v poriadku, k žiadnemu porušenia zákona nedošlo a nakoniec sa nedostavili ani média, ani polícia. A vtedy mi došlo, že ak niekomu „nerežem“ tak je jedno, či ste v práve, máte smolu. Som si v tom momente pripadala ako najväčší porušovateľ zákona. Do dnešného dňa sa mi nik neospravedlnil, ani sa toho nedožijem,ani to nečakám od určitého „druhu“ osôb u ktorých vidím aký druh politiky vedú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to kam sme sa dostali, aby nás niekto zastrašoval, vyhrážal sa, keď povieme svoj názor otvorene(bez urážok a nejakých obvinení), len jednoducho vyslovím nesúhlas s politikou, aká okolo nás prebieha?!

Ahááááá, tak pardon, že neprikyvujem ako cvičená opica na všetko, čo niekto vo funkcii( do ktorej sa niekto dostal zasa len vďaka ľuďom, ktorí sú presne takí istí ako ja – väčšinou chvála Bohu sú zdraví, majú dve ruky, nohy, hlavu na krku a niečo v nej) vykonáva.

Treba veľa odvahy vzoprieť sa a zabojovať, ale stojí to za to.. keď sa budeme všetci len doma v obývačke rozčuľovať nad konaním iných ( a v hre je aj naše žitie, bytie, peniaze) to nám veľmi nepomôže. Dajme im pocítiť, že MY sme im dali moc spravovať nás, tak nech konajú pre naše dobro a nielen pre svoje!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak chcú všetci pokojné spolunažívanie....

Monika Olbertová

Monika Olbertová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verím, že som žijúca v realite... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu